Subject: Tartu Ülikooli uus peahoone- juurdepääsu kooskõlastamine
From: "Ardon Kaerma" <[email-masked]>
To: PÄA Lääne <[email-masked]>
Cc: "Margo Lempu" <[email-masked]>, "Pjotr Vorobjov" <[email-masked]>, "Almar Nuuma" <[email-masked]>
Date: Wed, 4 Sep 2024 18:50:59 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan manuses Tartu Ülikooli uue õppehoone täiendatud asendiplaani, kuhu 
oleme näidanud võimalikud päästeautode (tõstukauto) juurdepääsud.

Eskiisi joonised (korruselisuse hindamiseks) on leitavad 
https://www.dropbox.com/t/a7kYQII7u8D11PEe

Palume sellele asendiplaanile võimalikult kiiresti tagasisidet. Kõik 
ettepanekud on oodatud. Hiljem on keeruline juurdepääsusid lahendada. EHR-i 
tuleb projekt erinevate hooneosade kaupa ja sellepärast soovime juurdepääsu 
küsimuse lahendada enne seda, et oleks kõigile sobiv lahendus.

Lugupidamisega

Ardon Kaerma
Tuleohutusekspert, tase 6
Turvasüsteemide projekteerija, tase 6
Tulipunane OÜ

Kontor: +372 512 5782‬
Mobiil:   +372 53 460 035

Vaata ka meie e-poodi www.tuleohutuskaubamaja.ee 
<http://www.tuleohutuskaubamaja.ee/>

On 29. Jul 2024, at 13:05, Margo Lempu <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere

Kui sinna nurka saab juurdepääsu, siis sealt katab suures osas ka teised 
hooned ära

Margo

From: Ardon Kaerma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 26, 2024 9:14 AM
To: Margo Lempu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Tartu Ülikooli uus peahoone- juurdepääs uuendus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere
Kas teiste korpuste osas sobis meie lahendus ja sinna täiendavaid 
juurdepääse ei soovinud ?

Tervitades
Ardon Kaerma

From: Margo Lempu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: 15. July 2024 at 09:21:20 EEST
To: Ardon Kaerma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Tartu Ülikooli uus peahoone- juurdepääs uuendus

Tere

Vaatasime Erkiga plaanid üle ning jõudsime arusaamisele, et pääste ja 
kustututstööde tagamiseks on vajalik juurdepääs tõstukautole õppekorpuse 
põhja küljele.

Lugupidamisega

Margo Lempu
Ohutusjärelevalve büroo
nõunik
mob: +372 516 2139
tel: +372 733 7313
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET
Jaama 207 | 50705 Tartu
 <https://www.rescue.ee/> rescue.ee
 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>
 <https://www.facebook.com/paasteamet> 

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>
 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti> 

From: Ardon Kaerma <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 11:06 AM
To: Margo Lempu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Allan Riisenberg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Erki Väljaots 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Tartu Ülikooli uus peahoone- juurdepääs uuendus

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Nüüd on 2 nädalat kohe möödas.

Uurin kas selle juurdepääsu osas olete jõudnud mingile seisukohale? Meil 
oleks vaja edasi projekteerida.
Kui on soov lisada pääse siis palun vastust.

Ardon

Soovime kaasata päästekeskust eskiisi raames, et hinnata uue õppekompleksi 
päästeauto juurdepääsuvõimalusi.

Manuses on PDF ja DWG joonis.
Punasega on kujutatud tõstukauto parkimiskoht ja selle ümber 20 m raadius.
DWG joonisel on ka 50 m raadiused näidatud.

Hoone 1.korruse sissepääsud jäävad kõik 50 m raadiusesse.

Manuses ka hoone eskiis, kus on näha kõik korrused. Hooned planeeritakse 
puit/ betoon konstruktsioonis. Osaliselt või täielikult sprinklerkaitsega.

KORPUSED:

MRI- 5.korrust
ÕPPEKORPUS- 6 korrust
TÜ TI- 6 korrust

Ükski hoone ei ole kõrghoone.

Juhul kui päästekeskus soovib täiendavat juurdepääsu kuhugi külge siis oleks 
vaja tagasisidet võimalusel selle nädala lõpuks.

Eskiis https://1drv.ms/b/s!ArFX_NaERLRTmIBOd1FS0Ov7F8uiBg?e=KQCpKE

Lugupidamisega

Ardon Kaerma
Tuleohutusekspert, tase 6
Turvasüsteemide projekteerija, tase 6
Tulipunane OÜ

Kontor: +372 512 5782
Mobiil:   +372 53 460 035

Vaata ka meie e-poodi  <http://www.tuleohutuskaubamaja.ee/> 
www.tuleohutuskaubamaja.ee

Lugupidamisega

Ardon Kaerma
Tuleohutusekspert, tase 6
Turvasüsteemide projekteerija, tase 6
Tulipunane OÜ

Kontor: +372 512 5782‬
Mobiil:   +372 53 460 035

Vaata ka meie e-poodi www.tuleohutuskaubamaja.ee 
<http://www.tuleohutuskaubamaja.ee/>